ضربه ای که اسلام از متحجرین خورده، از هیچ کس نخورده است
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

قالیباف در جمع مردم قم:
قالیباف در قم در اجتماع مردم قم با اشاره به اینکه اسلام منهای روحانیت معنا ندارد،گفت :طعم شیرین حماسه اقتصادی را به مردم می چشانم. انقلاب اسلامی امانت بزرگ الهی در دست ماست و باید بدانیم که خداوند با قرار داد عمر ما در این مقطع از زمان، بر سر ما منت گذاشته است.
شفاف: محمد باقر قالیباف در اجتماع پرشور مردم قم  با اشاره به تلاقی ماه رجب و خرداد و مناسبت های این دو ماه، اظهارکرد: خرداد یادآور مجاهدت های مردم این سرزمین و آزادسازی خرمشهر است و از سوی دیگر سالگرد رحلت امام راحل است، کسی که جز در راه خدا گام برنداشت و جز کلام خدا، چیزی نگفت.

وی افزود: انقلاب اسلامی امانت بزرگ الهی در دست ماست و باید بدانیم که خداوند با قرار داد عمر ما در این مقطع از زمان، بر سر ما منت گذاشته است.  صدها سال مسلمین  وشیعیان در آرزوی چنین حکومتی بوده اند و خداوند در این مقطع اراده اش بر استقرار این نظام و زندگی در سایه ولایت تعلق گرفته است.


 

شهردار تهران با اشاره به اینکه نعمت ها را باید شکر کرد، تصریح کرد: شکر نعمت انقلاب اسلامی این است که آن را به درستی حفظ کنیم.

قالیباف با اشاره به انگیزه مردم انقلابی ایران برای سرنگونی رژیم طاغوت، گفت: مردم ما برای نان و آب قیام نکردند. کجا دیده اید که خانواده ای 4 شهید پی در پی برای حفظ انقلاب بدهد و بعد به این مساله افتخار کند.

وی با اشاره به شهداء قم در جنگ تحمیلی، شهید باکری، شهید زین الدین و ... افزود: حضرت امام فرمودند که اسلام منهای روحانیت، اسلام نیست. باید به هوش باشیم تا کسانی اسلام منهای روحانیت را در این کشور تحمیل نکنند.

قالیباف تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم تفکر متحجرین احمق به گفته حضرت امام بر انقلاب اسلامی چیره شوند و نباید به انجمن حجتیه اجازه دهیم که انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کند و نقش علما حوزه علمیه قم در این مسیر، بسیار برجسته است.

وی افزود: قم از افتخارات روحانیت شیعه است و با وجود علما شیعه در قم، نگرانی از حفظ ارزش های اسلام و انقلاب نداریم.

متحجرین احمق به دنبال این هستند که دین را یک موضوع فردی تلقی کنند و آن را از سیاست دور کنند و برخی دیگر از اسلام نا امید شده اند و فکر می کنند که نمی شود با تکیه برا اسلام رحمانی، زندگی انسان را به خوبی پیش برد.

ما باید نسبت به حل مشکلات مردم و کارآمدی دین در ادامه جامعه، چاره اندیشی کنیم و اگر در این مسئله ضعف نشان بدهیم، به این نظام خیانت کرده ایم.ضربه ای که اسلام از متحجرین خورده است از هیچ کس نخورده است و اگر ما بد کار کنیم، چه بسا برخی از جوانان ما به سمت فرهنگ لیبرالی بروند.

قالیباف افزود: فرهنگ جهاد و شهادت و شهداء به ما یاد داد که ما قابلیت های زیادی داریم. اگر سراسر تاریخ ایران را نگاه کنید، هر موقع دشممنان به ما تاختند، هر کسی چه ملی گرا چه ناسیونالیست بر سر کار بود، در مقابل دشمن نایستاد ولی هرموقع کسی جلوی دشمنان ایستاد، متعلق به مکتب اهل بیت(ع) بود.

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد:امروز جنگ تمام شده ولی دفاع همچنان باقی است. باید صادقانه به مردمی که به انقلاب و اسلام خدمت کرده اند، خدمت کنیم.

به گزارش تسنیم، به شما قول می دهم که اگر توفیق خدمتگذاری برای شما برای من حاصل شود، همه مردم طعم شیرین حماسه اقتصادی از روستاها تا شهرها، احساس کنند.

نتیجه محبت های شما عزیزان را با کار و تلاش خودم خواهم داد و شما را از انتخاب خودم پیشیمان نخواهم کرد. انشاء الله همه از کارهای خیری که در آینده صورت می گیرد، سهیم خواهید بود.
 
مطالب مرتبط

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, :: 2:45 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 55631
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1